Välkommen till min nya blogg!

Jaha, eftersom min gamla blogg..vaddetnuheter,portal kanske? i allefall stänger den vid nyår,så nu är mitt hem på nätet flyttat hit.Innehållet blir väl som i den förra,och säkert lite mer frekvent bloggande nu när det är ny sida,och...håll i er...valår!Gissa om ni kommer att få se ett uppsving av dels blogginlägg ,dels FB statusar, inte bara av mig, men av de ca 300 andra som tänker ställa upp i lagtingsval.Ojoj,säger jag bara.Men, på nåt sätt måste man nå ut till de som ska anställa det nya lagtinget,och berätta varför man tycker man borde få jobbet.Som vilken arbetsintervju som helst.frågan är hur man gör det,utan att folk blir totalt fed-up innan det ens är midsommar.
Återstår att se om jag kan knäcka den gåtan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback